martes, 4 de marzo de 2014

EM PREGUNTO








Em pregunto per què mai no sabré comprendre

que darrere el somrís d’un infant sempre hi ha l’esglai d’algú
que ens deixa.

Em pregunto per què no sabré mai comprendre

que el preu d’aquest fusell és un cos que la fam va ajaient a
la terra.

Ni el cinisme d’aquells que encadenen el cos dels que van a

estimar-se.
Ni els que en nom d’algun déu crucifiquen de nou quan
amaguen i callen.

En nom de qui, perdó?


Em pregunto per què mai no sabré comprendre

que l’adéu d’un amor faci sempre oblidar tants moments de
tendresa.

Em pregunto per què mai no sabré comprendre

per què el meu benestar serà sempre la torna de la teva
pobresa.

Ni els lladres de somnis que incapaços com són del demà

que ens encisa
fan llur mediocritat, mercadejant fracàs, en nom de realisme.
No trobaran perdó!

Ni que un braç justicier, vingut del fons del mar, no executi
solemne
als qui amb i pel poder, bavegen sobre els pits destripats per
la guerra

En nom de qui, perdó?








No hay comentarios:

Publicar un comentario