domingo, 24 de febrero de 2013

A CASA MEVA



EIVISSA AL SOL
A casa meva,
hi ha un trespol de sorra groga
un mirall per veure el mon
armaris plens d’històries,
calaixos farcits de contes.

Un rellotge emmanillat.
A casa, hi guardo penombres,
pa, confitura de sol
catifes voladores,
llunes i prunes, petxines buides.

Tinc tres gossos i tres gats
gallines, conills , gavines
nesprers, tarongers figuers de pi
roses,rusques , vinagrelles
llimoners, un safareig, 
quarts de lluna.

Faig l’ amor amb la vida
festejo amb el silenci,
xerro sola.
Vaig descalça, no em disfresso
.
Les portes i les finestres
obertes de bat a bat
entra la lluna, xiscla el vent.
Quan plou entren granotes
cargols llimacs, nubols
.
Fora, la por,
fa remor de mon,
cal posar-se el vestit de fer la guerra,
esmolar les ungles,
embolicar-se la pell per no ferir-se.

A casa hi tinc pessigolles
penjolls, llibres, cançons d’amor
enyors, cadires velles
llençols de cotó,
tovalloles, espardenyes.

Veniu si voleu, hi cabem tots.






EIVISSA AMB PLUJA





1 comentario:

  1. Oh benvinguts, passeu, passeu..., que casa meva és casa vostra si és que hi ha casa d'algú. Em ve al cap aquesta tonada d'en Sisa.

    Tens un bloc preciós. I m'agraden les fotos que vas penjant de la terra. Sempre és d'agrair un espai nou en català, i si a més el que trobem són poemes encara la visita és fa més grata.

    Fer l'amor amb la vida i festejar amb el silenci és una imatge bonica i representativa d'aquest estar a gust amb un mateix, en pau amb les experiències viscudes.

    Deu ser la llum i l'aire màgic d'Eivissa...

    Un petó molt gran

    ResponderEliminar