domingo, 5 de mayo de 2013

A TU, FOTUDAMENT CANSADA





A tu,que fas que  cada dia,
el grup d’articulacions que em mobilitzen,
cremin gestos grandiloqüents
d’ anades i vingudes,
del teu camí fins el meu.
Conscient com soc
d’aquest moviment exhaust,
de titella manipulant-me’n dotada.
Faig lligams que deslligo
i torno a lligar com una bleda.
A tu, que constantment,
embotornes el meu cort
com un globus voladís,
a punt d’esclatar en l’aire
empastifant-ho tot de tinta ROJA.
 No em tinc a mi, per retenir-te,
això em fot les raons
i  les formes mes plausibles.

Odio aquest moviment,
circular i destructible.

A tu, que fas que cada empremta
 signada  en el meu cap,
tingui una  fam enrevessada
de tortures i de goigs,
acaparant-me la intel·ligència amb agonia.
 Com una malalta,
pateixo convulsions de cataclisme,
tot gira al meu voltant,com una norià
fastigosament cansada.

A tu, que fas paperassa,
dels meus amors desvetllats,
rajant com un vi ranci
per l’ebrietat dels meus silencis.

 A tu, fotudament cansada,
voldria acomiadar-te.
Per retrobar-me en algun lloc d’aquesta vida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario