domingo, 28 de abril de 2013

QUAN NINGÚ NO EM VEU







Quan ningú no em veu
desplego les ales i m’enlairo,
m’embolico el cos de camuflatge,
fent  tombarelles de vent.

Glopejo les estones,
com si tan mateix fossin miracles
nascuts d’una mort passada.

Quan soc jo sola;
emmirallada la espill del mon,
tèrbola i malifeta,
titella desmanegada que somriu
rere el mur de les intimitats, 
empenyent un tros de vida
des de les runes a les piràmides.

Ni soc, ni vull ser misèria,
Intel·lecte xuclat de seny.

Profundament desequilibrada.

Sola, a les claredats,
remeno els fets desfent-los,
sacsejant el no res incontrolable.

Sense mesura.
M’implico al fet de desmanegar-me
arrossegada per un doll,
verdejant  la terra erma assedegada.

Venturosa jo, quan ningú em veu,
delint-me de mi.
 Petita cosa.

Colpejant els esculls a la foscor.

Sent no res, se qui soc.




No hay comentarios:

Publicar un comentario