jueves, 18 de abril de 2013

NI EM FARCIT, NI EM BUIDAT




                                                  SALVAT PAPASSEIT-LA CASA QUE VULL



En recórrer el temps,inexorable,
hom fa ullades cap enrere,
atansant-se als tolls assossegats
ha on les aigües mes velles
han deixat sediments mil·lenaris.

No varem ser, ni som encara.

Grimpant per els anys
sempre pujant, ignorant baixades.
Respirant la cadència convencional
exhaurida, de tants malentesos.

Ni em farcit ni em buidat.

Em anat fent com ens deixaren
tot i sabent-ne els efectes,
tot i maleint les contencions,
les averies, els deteriors.

Sempre desitjant quelcom.

Vet aquí que les enyors fereixen,
els despropòsist demanen jutges.
Res no tenim, tenint-ho tot,
i encara maleïm als que es lliuraren.

Tot s’esdevé un toll
de sediments mil·lenaris.

Ullant enrere, infeliçment vençuts,
amb la por al davant que tenim encara.
Ni varem ser, ni volem ser
empresonats com som,
al mateix engranatge que tot o mana.

Ni em farcit ni em buidat.








  

No hay comentarios:

Publicar un comentario